Ondernemen is net als ‘maken’, een werkwoord!
Ongeveer 20 jaar geleden hebben we kwaliteit een (merk)naam gegeven.
“Ongeveer 20 jaar geleden hebben we kwaliteit een (merk)naam gegeven.” vervolgt Van Erp “Onder de naam Goudhaantje leveren we een overzichtelijk assortiment kwasten en verfrollers voor de professionele markt. De naam en kwaliteit zijn inmiddels maatgevend in de branche.”
“Toch blijven we vernieuwen. En dat is niet zonder risico. Vijf jaar geleden zijn we op zoek gegaan naar alternatieven voor het Chinese varkenshaar. Dit om minder afhankelijk te zijn van een product waarvan de kwaliteit daalde en de prijs op dat moment steeg. De nieuwe kwastenlijn met ‘haren’ van een gemodificeerd polyester vezel werd snel geaccepteerd en wordt inmiddels beter gewaardeerd dan zijn alternatief! Het materiaal kan bovendien perfect worden afgestemd op de gebruikte verven en lakken van vandaag. Ondernemen is werken, luisteren naar de klant, afscheid nemen van een product, volgen van je onderbuik, keuzes maken en doen! Ondernemen is leuk!”